Положення про методичну комісію ДПТНЗ "Славутський професійний ліцей"
Перелік методичних комісій, які функціонують в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» у 2024-2025 н.р.
- Методична комісія викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій: голова МК – ЧОРНОМАЗ Т. М., викладач, «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист»; члени МК: НІЖНІК Н.О., ТИМЧУК Н.М., ЛИСЮК В.В., БОНДАРЧУК М.П., НІЖНІК М.В.
- Методична комісіявикладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та ЗахистуУкраїни: голова МК – ГРАБАРЧУК І.В., викладач української мови та літератури, «спеціаліст вищої категорії»; члени МК: ГОЛУБ О.М., ГОЛУБ Т.О., СОРОЧИНСЬКИЙ О.В., ІВАХНЕНКО О.І., СІГНАЄВСЬКА Н.М., МАЗУР К.Л., ВЛАСЮК О.І.
- Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та сфери послуг: голова МК – ШИШОВА Т.О., майстер виробничого навчання, 12 тарифного розряду, члени МК: ГРАДКОВА С.Б., ГОЛУБ Т.О., ОСТАПЧУК З.А., НІЖНІК М.В., ХОМІЧ З.Л., ПРОСТАПЧУК Ю.В., ЗУБАРЕЦЬ О.П., НІЖНІК Н.О., АГАФОНОВА А.В., ПОЛТОРАЦЬКА А.О.
- Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості: голова МК – КИСЛЮК А.П. майстер виробничого навчання, 12 тарифного розряду, члени МК: НІЖНІК О.Г., ХОМІЧ З.Л., НІЖНІК М.В., ЧОРНОМАЗ Т.М., МИРОНЮК Б.О., КУЧЕВСЬКИЙ В.А., ЗАГОРУЙКО І.П., ПОТАПЧУК В.В., ПОТАПЧУК М.В., БАРАНОВ Д.С.
- Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаря: голова МК – ЛИСЮК В.В., класний керівник групи №13, керівник гуртка «Спадщина»; члени МК: ЧОРНОМАЗ Т.М., ГОЛУБ О.М., ГРАБАРЧУК І.В.,ТИМЧУК Н.М., СІГНАЄВСЬКА Н.М., ОСТАПЧУК З.А., ПРОСТАВЧУК Ю.В., АГАФОНОВА А.В., ПОПАПЧУК В.В., ПАРХОМЕНКО Г.О., КУНИЦЬКА Ж.М.
Плани роботи методичних комісій у 2024-2025 н.р.
Методична комісія викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій
Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та сфери послуг
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості
Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаряВідкриті засідання
Завершення семестру
– час підбиття підсумків роботи на складання завдань на майбутнє. 29
грудня 2022 року відбулися
засідання методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей».
Основні питання що розглядалися: аналіз роботи МК за І семестр 2022-2023 н.р.;
стан виконання навчальних планів та програм; звіти педагогів з теми самоосвіти,
участі в конкурсах; обговорення відкритих уроків та майстер-класів. Поряд із
основними питаннями, методист ліцею Тетяна ГОЛУБ доповідала з питанням про розгляд єдиної
структури атестаційного портфоліо та підготовка матеріалів для участі в
обласних конкурсах фахової майстерності педагогів.
Зміст
роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає
основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач
є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і
професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної
роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.
Методична комісія викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій
Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та сфери послуг
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості
Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаря
Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та сфери послуг
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості
Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаря
Відкриті засідання
Зміст
роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає
основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач
є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і
професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної
роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.
Тільки
шляхом підвищення наукових, спеціальних і педагогічних знань та майстерності
можна домогтися удосконалення змісту навчання, високої ефективності навчального
процесу.
Важлива
умова удосконалення змісту навчання – встановлення міжпредметних зв’язків. Тому
методичним комісіям необхідно звертати увагу на міжпредметні зв’язки при
вивченні і обговоренні навчальних планів і програм, розробці
поурочно-тематичних планів, обговоренні відвіданих уроків, вивченні і
запровадженні передового педагогічного досвіду. Треба домагатися єдності
процесу загального розвитку учнів, формування здатності самостійно і творчо
мислити при вивченні різних предметів .
Крім цих
існують і інші форми міжпредметних зв’язків: розробка задач з професійним
спрямуванням; комплексні домашні завдання творчого характеру; розробка питань,
які вивчаються у процесі позакласної роботи з учнями.
Не менш
важливим у роботі методкомісії є і наступні проблеми:
1. Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:
· Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
· Позакласна робота;
· Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
· Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
· Спільна робота майстра в/н і викладача.
2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:
· Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
· Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
· Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.
3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.
4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.
1. Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:
· Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
· Позакласна робота;
· Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
· Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
· Спільна робота майстра в/н і викладача.
2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:
· Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
· Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
· Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.
3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.
4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.
Крім того,
методичні комісії проводять наступну роботу:
- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;
- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;
- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;
- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;
- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;
- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;
- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;
- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;
- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.
- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;
- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;
- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;
- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;
- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;
- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;
- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;
- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;
- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.
Робота
методичних комісій включає також обговорення заходів щодо зміцнення
навчально-матеріальної бази, огляд спеціальної технічної і методичної
літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар