Методичні комісії

 Методичні рекомендації: «організаціЯ роботи методичних комісій в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

Положення про методичну комісію ДПТНЗ "Славутський професійний ліцей"

Перелік методичних комісій, які функціонують в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» у 2022-2023 н.р.

1. МК викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій:
ЧОРНОМАЗ Т.М. – викладач хімії та географії,
НІЖНІК Н.О. – викладач біології,
ТИМЧУК Н.М. – викладач інформатики,
ЛИСЮК В.В. – викладач математики, фізики,
НІЖНІК М.В. – викладач технологій,
БОНДАРЧУК М.П. – викладач технологій,
СВІНЦІЦЬКА І.О. - викладач технологій.
Призначити головою МК ЧОРНОМАЗ Т. М., викладача хімії та географії, «спеціаліст вищої категорії», «старший викладач»
2. МК викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України:
ГРАБАРЧУК І.В. – викладач української мови та літератури,
ГОЛУБ О.М. – викладач історії та громадянської освіти,
ГОЛУБ Т.О. – викладач іноземної мови,
ГАВРИЛОВА Д.В. – викладач фізичної культури,
ІВАХНЕНКО О.І. – викладач фізичної культури,
СІГНАЄВСЬКА Н.М. – викладач іноземної мови та зарубіжної літератури.
Призначити головою МК ГРАБАРЧУК І.В викладача української мови та літератури, «спеціаліст І категорії».
3. МК класних керівників, керівників гуртків, бібліотекаря та вихователя гуртожитку:
ЛИСЮК В.В. – класний керівник групи № 21
ЧОРНОМАЗ Т.М. – класний керівник групи № 30,
ГОЛУБ О.М. – класний керівник групи № 31,
ГРАБАРЧУК І.В. – класний керівник групи №26,
ГАВРИЛОВА Д.В. – класний керівник групи №11,
СІГНАЄВСЬКА Н.М. – класний керівник групи №16,
ОСТАПЧУК З.А. –  класний керівник групи №12,
ГРАДКОВА С.Б. – класний керівник групи №32,
ПАРХОМЕНКО Г.О. – бібліотекар.
МИРОНЮК О.П. – вихователь гуртожитку.
Покласти методичне керівництво на  ЛИСЮК В.В.
4. МК викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання  з професій обслуговування транспорту та промисловості:
СВІНЦІЦЬКИЙ О.Б. – майстер в/н,
ВІЦКЕ Р.В. - майстер в/н,
МИРОНЮК Б.О. – майстер в/н,
ЧОРНОМАЗ Т.М. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
НІЖНІК М.В. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
КРИВОМАЗ Ю.Ю. – викладач охорони праці,
СВІНЦІЦЬКА І.О. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
ЧАЙКОВСЬКА Л.П.  – викладач професійно-теоретичної підготовки
Покласти методичне керівництво на майстра в/н СВІНЦІЦЬКОГО О.Б., 14 тарифного розряду.
5. МК викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та обслуговування:
ШИШОВА Т.О. – майстер в/н,
ПАЛІЙ Ю.О. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
ГРАДКОВА С.Б. – майстер в/н,
ОСТАПЧУК З.А. – майстер в/н,
ЖУКОВСЬКА А.П. – майстер в/н,
ЗУБАРЕЦЬ О.П. – викладач професійно-теоретичної підготовки
НІЖНІК Н.О. – викладач професійно-теоретичної підготовки
ГОЛУБ Т.О. – викладач професійно-теоретичної підготовки
ЧАЙКОВСЬКА Л.П.  – викладач професійно-теоретичної підготовки
КРИВОМАЗ Ю.Ю. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
СВІНЦІЦЬКА І.О. – викладач професійно-теоретичної підготовки,
НІЖНІК М.В. – викладач професійно-теоретичної підготовки
Покласти методичне керівництво на майстра в/н ШИШОВУ Т.О., 12 тарифного розряду.
6. МК викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання професій сфери послуг та будівництва:
ЧАЙКОВСЬКА Л.П.  – майстер в/н
ТИЩЕНКО Т.А. - майстер в/н,
АГАФОНОВА А.В. - майстер в/н,
АНТІПКІН Є.С. - майстер в/н,
КРИВОМАЗ Ю.Ю. – викладач охорони праці,
СВІНЦІЦЬКА І.О. – викладач трудового законодавства.
НІЖНІК М.В. – викладач професійно-теоретичної підготовки
ЧОРНОМАЗ Т.М. – викладача професійно-теоретичної підготовки
Покласти методичне керівництво на майстра в/н ЧАЙКОВСЬКУ Л.П., 13 тарифного розряду. 

Завершення семестру – час підбиття підсумків роботи на складання завдань на майбутнє. 29 грудня 2022 року відбулися засідання методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей». Основні питання що розглядалися: аналіз роботи МК за І семестр 2022-2023 н.р.; стан виконання навчальних планів та програм; звіти педагогів з теми самоосвіти, участі в конкурсах; обговорення відкритих уроків та майстер-класів. Поряд із основними питаннями, методист ліцею Тетяна ГОЛУБ доповідала з питанням про розгляд єдиної структури атестаційного портфоліо та підготовка матеріалів для участі в обласних конкурсах фахової майстерності педагогів.




Плани роботи МК

МК викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій

МК викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України

МК викладачів професійно-теоретичного навчання  та майстрів виробничого навчання  з професій обслуговування транспорту та промисловості

МК викладачів професійно-теоретичного навчання  та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування та обслуговування

МК викладачів професійно-теоретичного навчання та майстрів виробничого навчання професій сфери послуг та будівництва


ЗВІТИ РОБОТИ за 2021-2022 н.р.




Зміст роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.
Тільки шляхом підвищення наукових, спеціальних і педагогічних знань та майстерності можна домогтися удосконалення змісту навчання, високої ефективності навчального процесу.
Важлива умова удосконалення змісту навчання – встановлення міжпредметних зв’язків. Тому методичним комісіям необхідно звертати увагу на міжпредметні зв’язки при вивченні і обговоренні навчальних планів і програм, розробці поурочно-тематичних планів, обговоренні відвіданих уроків, вивченні і запровадженні передового педагогічного досвіду. Треба домагатися єдності процесу загального розвитку учнів, формування здатності самостійно і творчо мислити при вивченні різних предметів .
Крім цих існують і інші форми міжпредметних зв’язків: розробка задач з професійним спрямуванням; комплексні домашні завдання творчого характеру; розробка питань, які вивчаються у процесі позакласної роботи з учнями.
Не менш важливим у роботі методкомісії є і наступні проблеми:
1.   Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:
·       Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
·       Позакласна робота;
·       Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
·       Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
·       Спільна робота майстра в/н і викладача.
2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:
·       Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
·       Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
·       Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.
3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.
4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.
Крім того, методичні комісії проводять наступну роботу:
- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;
- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;
- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;
- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;
- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;
- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;
- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;
- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;
- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.
Робота методичних комісій включає також обговорення заходів щодо зміцнення навчально-матеріальної бази, огляд спеціальної технічної і методичної літератури.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тут Ви зможете ознайомитися з методичною роботою освітнього закладу та знайдете корисну та доступну інформацію.

Методична робота  в  Д ер жавному професійно-технічному навчальному закладі «Славутський професійний ліцей»  – важлива складова освіти, цілі...