Методичні комісії

 Методичні рекомендації: «організаціЯ роботи методичних комісій в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей»

Положення про методичну комісію ДПТНЗ "Славутський професійний ліцей"

Перелік методичних комісій, які функціонують в ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» у 2024-2025 н.р.

  • Методична комісія викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій: голова МК – ЧОРНОМАЗ Т. М., викладач, «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист»; члени МК: НІЖНІК Н.О., ТИМЧУК Н.М., ЛИСЮК В.В., БОНДАРЧУК М.П., НІЖНІК М.В.
  • Методична комісіявикладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та ЗахистуУкраїни: голова МК – ГРАБАРЧУК І.В., викладач української мови та літератури, «спеціаліст вищої категорії»; члени МК: ГОЛУБ О.М., ГОЛУБ Т.О., СОРОЧИНСЬКИЙ О.В., ІВАХНЕНКО О.І., СІГНАЄВСЬКА Н.М., МАЗУР К.Л., ВЛАСЮК О.І.
  • Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання  з професій  громадського харчування та сфери послуг: голова МК – ШИШОВА Т.О., майстер виробничого навчання, 12 тарифного розряду, члени МК: ГРАДКОВА С.Б., ГОЛУБ Т.О., ОСТАПЧУК З.А., НІЖНІК М.В., ХОМІЧ З.Л., ПРОСТАПЧУК Ю.В., ЗУБАРЕЦЬ О.П., НІЖНІК Н.О., АГАФОНОВА А.В., ПОЛТОРАЦЬКА А.О.
  • Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання  з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості: голова МК – КИСЛЮК А.П. майстер виробничого навчання, 12 тарифного розряду,  члени МК: НІЖНІК О.Г., ХОМІЧ З.Л., НІЖНІК М.В., ЧОРНОМАЗ Т.М., МИРОНЮК Б.О., КУЧЕВСЬКИЙ В.А., ЗАГОРУЙКО І.П., ПОТАПЧУК В.В., ПОТАПЧУК М.В., БАРАНОВ Д.С.
  • Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаря: голова МК – ЛИСЮК В.В., класний керівник групи №13, керівник гуртка «Спадщина»; члени МК: ЧОРНОМАЗ Т.М., ГОЛУБ О.М., ГРАБАРЧУК І.В.,ТИМЧУК Н.М., СІГНАЄВСЬКА Н.М., ОСТАПЧУК З.А., ПРОСТАВЧУК Ю.В., АГАФОНОВА А.В., ПОПАПЧУК В.В., ПАРХОМЕНКО Г.О., КУНИЦЬКА Ж.М.

Плани роботи методичних комісій у 2024-2025 н.р.

Методична комісія викладачів природничо-математичних, інформаційних дисциплін та технологій
Методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, фізичної культури та Захисту України
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання  з професій  громадського харчування та сфери послуг
Методична комісія викладачів професійно-теоретичного навчання  та  майстрів виробничого навчання  з професій сфери будівництва, обслуговування транспорту та промисловості
Методична комісія класних керівників, керівників гуртків, вихователів гуртожитку та бібліотекаря

Звіти роботи

2023-2024 н.р




Відкриті засідання

Завершення семестру – час підбиття підсумків роботи на складання завдань на майбутнє. 29 грудня 2022 року відбулися засідання методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей». Основні питання що розглядалися: аналіз роботи МК за І семестр 2022-2023 н.р.; стан виконання навчальних планів та програм; звіти педагогів з теми самоосвіти, участі в конкурсах; обговорення відкритих уроків та майстер-класів. Поряд із основними питаннями, методист ліцею Тетяна ГОЛУБ доповідала з питанням про розгляд єдиної структури атестаційного портфоліо та підготовка матеріалів для участі в обласних конкурсах фахової майстерності педагогів.





Зміст роботи методичних комісій ДПТНЗ «Славутський професійний ліцей» відповідає основним задачам, які стоять перед навчальним закладом. Однією з основних задач є організаційне поєднання загальноосвітньої, професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовок; пошук ефективних шляхів і форм спільної роботи викладачів загальноосвітньої підготовки, спецпредметів і майстрів в/н.

Тільки шляхом підвищення наукових, спеціальних і педагогічних знань та майстерності можна домогтися удосконалення змісту навчання, високої ефективності навчального процесу.
Важлива умова удосконалення змісту навчання – встановлення міжпредметних зв’язків. Тому методичним комісіям необхідно звертати увагу на міжпредметні зв’язки при вивченні і обговоренні навчальних планів і програм, розробці поурочно-тематичних планів, обговоренні відвіданих уроків, вивченні і запровадженні передового педагогічного досвіду. Треба домагатися єдності процесу загального розвитку учнів, формування здатності самостійно і творчо мислити при вивченні різних предметів .
Крім цих існують і інші форми міжпредметних зв’язків: розробка задач з професійним спрямуванням; комплексні домашні завдання творчого характеру; розробка питань, які вивчаються у процесі позакласної роботи з учнями.
Не менш важливим у роботі методкомісії є і наступні проблеми:
1.   Шляхи ліквідації прогалин в знаннях учнів і попередження відставання в навчанні:
·       Здійснення диференційованого підходу до учнів з урахуванням працездатності, нахилів, інтересів;
·       Позакласна робота;
·       Система роботи щодо складання завдань різного рівня складності для індивідуальної роботи з учнями;
·       Організація і методика проведення індивідуальної роботи з учнями на різних етапах уроку;
·       Спільна робота майстра в/н і викладача.
2. Шляхи і методи розвитку мислення високого рівня:
·       Розробка системи завдань для інтелектуального розвитку і їх застосування на уроці.
·       Різні види пошукової самостійної роботи учнів на уроці (розробка інструкційнотехнологічної документації, аналіз робочих креслень, розв’язування експериментальних задач, лабораторні досліди і практичні роботи, раціоналізаторська діяльність).
·       Форми проблемного навчання , сучасні технології навчання і виховання.
3. Удосконалення способів закріплення і поглиблення знань.
4. Ефективність застосування сучасних ТЗН, ППЗ на уроках теоретичного і виробничого навчання.
Крім того, методичні комісії проводять наступну роботу:
- Обговорюють інструктивно-методичні матеріали, екзаменаційні матеріали і додатки до них;
- Систематично здійснюють моніторинг рівня навчальних досягнень учнів;
- Розробляють проекти рішень педагогічної ради стосовно питань удосконалення навчально-виховної роботи з предметів;
- Організовують відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та їх аналіз;
- Організовують вивчення і запровадження ППД. З цією метою готують і проводять семінари, науково-практичні конференції, педагогічні читання, школи ПД;
- Здійснюють пропаганду нових технологій навчання, виробництва, виховання, сучасних досягнень педагогіки і психології;
- Обговорюють і колективно розробляють методику вивчення найбільш складних тем навчальної програми;
- Надають допомогу викладачам у створенні методичних розробок і доповідей;
- Контролюють підвищення кваліфікації кожного члена комісії і застосування отриманих знань на практиці;
- Готують методичні матеріали для методичних кабінетів, куточків, виставок, складають звіти про вивчення якості викладання окремих предметів для педагогічної ради.
Робота методичних комісій включає також обговорення заходів щодо зміцнення навчально-матеріальної бази, огляд спеціальної технічної і методичної літератури.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тут Ви зможете ознайомитися з методичною роботою освітнього закладу та знайдете корисну та доступну інформацію.

Методична робота  в  Д ер жавному професійно-технічному навчальному закладі «Славутський професійний ліцей»  – важлива складова освіти, цілі...